علائم تجاری

توقیف مسافرکشان پلاک شهرستان در تهران |دفتر حقوقی موکل

(96/6/28) رییس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: پلیس با راننده‌های متخلفی که با پلاک شهرستان اقدام به مسافرکشی می‌کنند، برخورد و خودروی آنها را توقیف می‌کند.
سردار محمدرضا مهماندار در خصوص حضور خودروهای پلاک شهرستان در شهر تهران و نحوه برخورد پلیس با آنها اظهار کرد: عده‌ای از راننده‌ها با خودروی پلاک شهرستان در پایتخت تردد می‌کنند که این افراد  اغلب برای خرید، درمان یا کارهای اداری وارد تهران شده‌اند. آنها می‌تواند با خرید طرح ترافیک روزانه وارد منطقه زوج و فرد شود.

 
وی با بیان این مطلب که اما عده‌ای از راننده‌ها با خودرو پلاک شهرستان در میادین و سر چهارراه ها اقدام به مسافرکشی کرده و با این کار سبب انسداد خیابان‌ها می‌شوند، خاطرنشان کرد: پلیس با این مسافرکش‌های غیرمجاز برخورد جدی کرده و اقدام به توقیف خودرو  آنها می‌کند. رییس پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با تمهیدات پلیس برای شروع سال تحصیلی هم تصریح کرد: پلیس آمادگی لازم برای شروع مدارس را دارد. وی در ادامه با اشاره به اینکه نیاز است  علائم راهنمایی و رانندگی و فضای اطراف مدارس نوسازی شود، گفت: در این خصوص با شهرداری تهران هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم. سردار مهماندار توضیح داد که آموزش راننده‌های تاکسی به ویژه راننده‌های سرویس‌های مدارس نیز در دستور کار قرار پلیس راهور قرار گرفته است. وی تاکید کرد: دراین زمینه هماهنگی مناسبی بین پلیس، شهرداری تهران، آموزش و پرورش و تاکسیرانی ایجاد شده و اقدامات مناسبی برای استقبال از دانش آموزان انجام شده است. رییس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: پلیس از ابتدای مهر‌ماه در تمام معابر شهر تهران حضور خواهد داشت.
لینک دین
تلگرام
اینستاگرام
الووکیل

ورود اعضا

برای دریافت خدمات حقوقی ثبت نام کنید