علائم تجاری

رسیدگی به دعاوی حمل و نقل هوایی در مجتمع قضایی شهید صدر تهران|دفتر حقوقی موکل

1397/02/16
عباس پوریانی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران به همراه معاونین قضایی طی ملاقات مردمی در دیداری چهره به چهره با مردم به بررسی مشکلات حقوقی آن‌ها در مجتمع قضایی شهید صدر پرداخت.
 
 

دفتر حقوقی موکل، ارائه دهنده خدمات حقوقی، وکالت کلیه امور حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری تهران

 

استماع اظهارات مراجعین برای حل مشکلات آنان در اولویت برنامه‌های رئیس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب تهران است، به طوری که پوریانی در جلسات سرپرست‌های مجتمع‌های قضایی تهران بر دو اصل نظارت و استمرار در ملاقات‌های مردمی، همواره تاکید داشته است.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران در حاشیه بازدید از مجتمع قضایی شهید صدر  اظهار کرد: مجتمع قضایی شهید صدر با ۲۱ شعبه حقوقی به پرونده‌های مناطق ۳ و ۷ تهران رسیدگی می‌کند و دو شعبه از این ۲۱ شعب به دعاوی دادگاه خانواده اختصاص دارد.

وی ادامه داد: کلیه پرونده‎های مربوط به اعتراض به عملیات ثبتی به این مجتمع ارجاع می‌شود همچنین رسیدگی به دعاوی حمل و نقل هوایی خطوط داخلی و خارجی، ابطال سند رسمی، اجرای رای داوری و ابطال آن، دعاوی مربوط به شرکت‎ها در مجتمع قضایی شهید صدر مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

پوریانی در پایان با بیان اینکه پرونده‌‏های دعاوی ملکی در صدر مراجعات مردم در جریان ملاقات‌های مردمی است گفت: در این راستا گاهی طرفین در معاملات و مبادلات یا انجام تعهدات و اجرای قرارداد با مشکلاتی مواجه می‌شوند و برای احقاق حق خود به مراجع قضایی مراجعه می‌کنند، در حال حاضر دعاوی ملکی از جمله موضوعاتی است که پرونده‌های زیادی در رابطه با آن مطرح است و همین مساله منجر به افزایش پرونده‌های وارده به دستگاه قضایی است.

 

منبع

 

لینک دین
تلگرام
اینستاگرام
الووکیل

ورود اعضا

برای دریافت خدمات حقوقی ثبت نام کنید