مشاوره حقوقی

به مشاوره حقوقی رایگان نیاز دارید؟ میخواهید به صورت آنلاین و یا تلفنی و از طریق چت سوالات خود را از وکیل آنلاین پایه یک و متخصص بپرسید؟

دیگر نگران نباشد! تیم حقوقی موکل از این پس به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات حقوقی شما عزیزان می باشد

مشاور حقوقی متخصص

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاور حقوقی به صورت حضوری نیز اقدام نمایید و برای اینکار لازم است ابتدا با تماس با دفتر هماهنگی لازم را انجام دهید.

رزرو وقت مشاوره

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی، می توانید با یکی از شماره های ارائه شده در سایت تماس بگیرید و به صورت شبانه روزی پاسخ سوالات خود را بگیرید.

تماس با ما

مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان

ما با داشتن وکیل دادگستری با سابقه اقدام به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به صورت آنلاین و یا از طریق تلفن و چت به شما شهروندان عزیز می کنیم.

مشاوره رایگان حقوقی

خدمات مشاوره حقوقی موکل

ما در دفتر خدمات حقوقی موکل به صورت تخصصی اقدام به بررسی کلیه سوالات شما و در نهایت به مشاوره حقوقی شما عزیزان می پردازیم.

باید توجه داشته باشید که کلیه خدمات ارائه شده در این سایت به صورت رایگان و پاسخگویی به صورت آنلاین می باشد.

مشاوره حقوقی

وکیل آنلاین متخصص

وکیل آنلاین در سایت موکل این امکان را به شما می دهد که اقدام به چت مستقیم با ما کنید و یا حتی به صورت تلفنی از تیم ما مشاوره بگیرید.

ما با ارائه مشاوره وکیل تلفنی رایگان ۲۴ ساعته می توانیم در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی مشکلات شما باشیم و در صورت لزوم کار پیگیری پرونده ها را انجام دهیم.

خدمات مشاوره حقوقی تلفنی

  • امکان برقراری تماس شبانه روزی
  • امکان ارائه مشاوره رایگان حقوقی و کیفری
  • راز دار و امانت دار
  • متعهد و مسئولیت پذیر
  • دارای سابقه مرتبط و با تجربه

تفاوت ما با بقیه چیست ؟

  • دلسوز و صبور
  • واقف به قوانین و روند حقوقی
  • راز دار و امانت دار
  • متعهد و مسئولیت پذیر
  • با سابقه و تجربه در زمینه های کاری مرتبط
مشاوره حقوقی رایگان

دفتر مشاوره حقوقی

همانطور که می دانید در طول زندگی بسیار از افراد با مشکلات حقوقی مواجه می شوند و شاید شما نیز نیازمند به یک مشاور حقوقی متخصص شوید، تا بتوانید بدون کوچک ترین ریسک در مسیری درست برای رفع مشکل خود اقدام نمایید.

در کشور ما روند پرونده های حقوقی بسیار کند حرکت می کند و شاید سالها طول بکشد تا یک پرونده حقوقی حل و فصل گردد. اما جالب است بدانید : در صورتی که مردم عزیزمان کمی در رابطه با مسائل حقوقی اطلاعات داشته باشند، حداقل می توانند پرونده خود را در مسیری درست هدایت کنند. شما عزیزان می توانید با حضور در دفتر مشاوره حقوقی رایگان دریافت نمایید و یا پرونده خود را با خیال راحت به ما بسپارید تا کار در زمانی کوتاه تر و در مسیری کاملا درست قرار گیرد.

ما به عنوان یک مشاور حقوقی به شما این اطمینان را می دهیم که در صورت گرفتن مشاوره از وکیل آنلاین ما و یا بصورت حضوری، با بررسی های دقیق پرونده، شما را کاملا در مسیر درست راهنمایی کنیم.

مزایای مشاوره حقوقی رایگان

  • ارائه مشاوره های حقوقی رایگان در ۲۴ ساعت شبانه روز
  • امکان لایحه نویسی ودادخواست نویسی به صورت اینترنتی و آنلاین
  • ارسال مدارک و ضمائم پرونده به صورت آنلاین

مزایای مشاوره حقوقی از دفتر حقوقی موکل

  • صرفه در هزینه و وقت موکل
  • ارائه مشاوره حقوقی آنلاین در اینترنت بدون نیاز به حضور موکل
  • امکان ارسال مدارک در واتس آپ و تلگرام

مشاوره با وکیل حقوقی یا وکیل کیفری رایگان

با توجه به پیشرفت روز افزون نرم افزارهای رایگان و وسایل ارتباط جمعی دسترسی به وکلا حرفه ای و متخصص در زمینه های متعدد حقوقی بسیار راحت شده است.

دفتر حوقوقی موکل نیز از این امر مستثنی نبوده و راه های ارتباط با وکلا و مشاوران متخصص خود را از طریق وسایل ارتباط جمعی بسیار سهل و آسان نموده است.

هم وطنان عزیز می توانند در سرتاسر ایران عزیزمان از طریق واتس آپ و تلگرام و اینستاگرام به صورت شبانه روزی با وکلا و متخصصان ما در ارتباط باشند.

چرا مشاوره حقوقی تلفنی اهمیت دارد؟

امروزه  با توجه به پیچیده تر شدن مسائل حقوقی و تصویب قوانین متعدد و تفاسیر و استباط های متعدد حقوقی و…، مراجعه به شخص وکیل متخصص که آشنا با مسائل حقوقی در کنار فن وکالت برخوردار باشد، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

مشاور حقوقی تلفنی

نکته حایز اهمیت آنکه با توجه به آنکه اغلب اشخاص بعنوان طرفین دعوی، از خدمات وکلای دادگستری بهره مند می گردند، امروزه دیگر صرف اطلاع از قوانین و مقررات کفایت نخواهد کرد و ضرورت مراجعه به شخصیکه در کنار اطلاع از مقررات، مطلع از رویه محاکم قضایی حاکم باشد، نیز از معیار های انتخاب مشاور حقوقی تلفنی اصلح می باشد.

مشاوره حقوقی تلفنی

بارها مشاهده می گردد اشخاص به لحاظ عدم اطلاع از موضوعات حقوقی، موضوعاتی را مطرح می نمایند که در آینده بضررخودشان استفاده شده است و جالب است بدانید که گاهی حضور اشخاص بدون اطلاع از مقررات ، بزرگترین هدیه به طرف مقابل می باشد.

پیشنهادی : مشاوره حقوقی چک

موجبات این مهم را فراهم خواهد ساخت که اشخاص زودتر به حقوق قانونی خویش بنحو صحیح آشنا گردند و بتوانند از هزینه زمانی و اقتصادی صرفه جویی نمایند.

همچنین مشاهده می شود در موضوعات واحد حقوقی، راه حل های متعددی به اشخاص از جانب اشخاص مشاور حقوقی ارایه می گردد که بهترین راه حل ارایه شده توسط مشاورحقوقی، معیار تمایز وکلا و مشاوران حقوقی را روشن می سازد.

پیشنهاد می شود جهت اخذ بهترین راه حل، به اشخاصی مراجعه گردد که از رزومه علمی مناسبی برخوردار باشند و آشنا با رویه قضایی حاکم و در یک کلام وکیل پایه یک دادگستری کارکشته و متخصص باشد، مراجعه گردد.

بهتر است برای رسیدن به نتیجه بهتر و حل شدن سریعتر مشکلات حقوقی مان از یک وکیل متخصص بهره ببریم .این امر در دفتر حقوقی موکل فراهم شده و می توانید مشکلات حقوقی خود را با وکلای متخصص این دفتر در میان گذارید تا آگاهانه سریعتر به نتیجه مطلوب برسید.

وکیل آنلاین

سوال از شما و پاسخ فوری از خدمات حقوقی موکل

سامانه الو وکیل جهت تسریع در پاسخ دهی سوالات حقوقی شما تعبیه و طراحی گردیده است و صرفاً کافست از طرق طرح سوال از راه های ارتباطی با دفتر نظیر شبکه های اجتماعی واتساب، تلگرام، اینستاگرام، نصب الو وکیل ، تماس با دفتر حقوقی موکل و… سوال خود را مطرح نمایید ، در سریعترین زمان ممکن پاسخ سوالات خویش دریافت نمایید.

پاسخ فوری به سوالات حقوقی خود را از ما بخواهید.

نقش وکیل و مشاور حقوقی برای پیگیری پرونده چیست؟

جهت اینکه مشاور حقوقی بتواند پیگیری پرونده شما را بعهده بگیرد، الزاماً می بایست وکیل دادگستری باشد . به عبارت دیگر هر دانش آموخته رشته های حقوقی ، امکان پیگیری پرونده در محاکم قضایی برخوردار نیست و می بایست پروانه وکالت دادگستری اکتساب نموده باشد. از نکات حایز اهمیت در انتخاب وکیل خوب که مشاوه حرفه ای ارائه نماید، پیگیری و دلسوزی وی در پیگیری پرونده قضایی تان از طریق مراجعات فیزیکی به شعب دادگاه و یا پیگیری سیستمی در سامانه عدل ایران می باشد که موکلین خویش مطلع از جریانات پرونده خویش قرار دهد.

دفتر خدمات حقوقی موکل بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به شما می باشد.

چرا باید برای مشاوره حقوقی رایگان به ما اعتماد کرد؟

تخصص یا دانش حقوقی در کنار تجربه وکیل دادگستری در موضوع مورد مشاوره، دو مقوله مهم در ارائه مشاوره صحیح بشمار می آید و چه بسا اشخاصی که به لحاظ مشاوره حقوقی رایگان نامناسب ، دچار ضرر و زیان گردیده اند.

اهمیت مشاوره حقوقی با وکیل آنلاین و حرفه ای از این امر نشات میگیرد که پرونده های قضایی به لحاظ پیچیدگی خود، از روش ها و راه حل های متفاوتی برخوردار هستند که چه بسا تعیین دقیق استراتژی دفاعیات که از طریق مشاوره حقوقی مناسب بدست می آید ، از اساسی ترین بخش هر دعوی بشمار می آِید.
دکتر علی رفیعی ( دکتری حقوق دانشگاه تهران) با داشتن تجریه و دانش حقوقی بعنوان مدیر دفتر حقوقی موکل و اپلیکیشن الو کیل، با تیمی مجرب از وکلای دادگستری ، روش ها و راه حل های رسیدن به مشکل حقوقی را به شما ارایه خواهد نمود و درنهایت مناسب ترین راه حل از نظر زمانی و هزینه ای را به نحو مستند و مستدل بشما ارائه می نماید.
در این راستا کافیست بجای صرف هزینه و مراجعه به دفاتر وکالت ، با دفتر حقوقی موکل ارتباط برقرار نموده و در خواست مشاوره حقوی آنلاین با دکتر علی رفیعی و یا دیگر وکلای دفتر بنمایید و مشکل خویش را مطرح فرموده و در نهایت بهترین راه حل پرونده خویش را دریافت نمایید.

نکته : به رزومه علمی و فن و هنر وکالت شخص وکیل به هنگام اعطای وکالت ، توجه نمایید.

چگونه می توان به وکلا و مشاوران حقوقی موکل اعتماد کرد؟

بیتردید از مهمترین فاکتورهای اعتماد به وکلای دادگستری و مشاوران حقوقی، شناخت آنان می باشد. جهت شناخت هرچه بهتر می بایست به رزومه علمی و کاری وکیل مورد نظر مراجعه نمود.

بطور کلی موکلین بدنبال شخصی هستند که بتوانند کارهای حقوقی خویش را به وکیل سپرده و بدون هیچگونه دغدعه ای به امورات شخصی خویش پرداخته و نگران موضوع ارجاعی خویش به وکیل نباشند. در این راستا مهمترین قدم در انتخاب یک وکیل دادگستری، امکان اعتماد به وکیل می باشد که می توان این مهم را از طریق طرح پرسش هایی از پرونده و تدقیق در پاسخ های احتمالی ایشان جستجو کرد.

نکته : وکیل دلسوز، باسواد( متخصص و باهوش) و پیگیر مهمترین معیار در انتخاب وکیل دادگستری می باشد.

وظایف مشاور حقوقی چیست؟

یک مشاور حقوقی موظف به ارائه مشاوره حقوقی تهران درست و صحیح است تا مراجعه کننده وی گمراه نشده و هر چه سریعتر مشکل حقوقی خود را حل نماید. وی بایستی با حوصله و دقت به اظهارات شخص موکل و مراجعه کننده بطور کامل گوش فرادهد و مستندات وی را بدقت مطالعه نماید و با طرح سوالات کلیدی در پرونده ، بهترین راه حل به شخص متقاضی ارایه نماید.

چگونه بهترین مشاور حقوقی را دریافت نماییم؟

بهترین مشاوره حقوقی از طریق مراجعه به اشخاص وکیل معتمد، باسواد و متخصص و مطلع از رویه قضایی حاکم فراهم می آید. چه بسا  بتوان گفت وکلایی بهترین مشاوره حقوقی را به موکلین و مراجعین خویش ارایه می نماید که از سواد وهوش بالایی برخوردار باشند.