علائم تجاری

آزاده نامداری بازداشت شد؟|دفتر حقوقی موکل

(96/05/19 ) روز گذشته، آزاده نامدارى، مجری سرشناس تلویزیون به ایران بازگشت. در این میان، برخی منابع خبری تأکید می‌کنند که این مجری در بدو ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی «ره» بازداشت شده. با این حال در بررسی‌ها مشخص گشت، با این مجری هیچ برخوردی نشده و خبر بازداشت نامداری صحت ندارد.

 

آزاده نامداری، مجری تلویزیون به همراه همسرش به سوئیس رفته بود که در آنجا تصویری از حضور بدون حجاب او در فضای عمومی و در برخی حالات ثبت و به سرعت در شبکه‌‎های اجتماعی پخش شد. نامداری کوشید از خود دفاع کند؛ اما انتقادها به او در حدی بود که مجبور به حذف تمامی پست های حساب کاربری‌اش در اینستاگرام شد و صرفاً سه عکس در آن قرار داده شده است.
 
این اتفاق بازتاب وسیع بین المللی داشت و بسیاری از رسانه‌های بین المللی در این زمینه گزارشی منتشر کردند. در همین خصوص، روزنامه پرتيراژ عصر سوييس به نام بليک كه رايگان توزيع مي شود، عکس نامداری را به صورت تمام صفحه در صفحه نخست خود آورد و تیتر زد: «دورويی!» آزاده نامداری در ادامه کوشید، سکوت کند تا از حجم حواشی کاسته شود.
 
با این حال، برخی رسانه‌های سوئیس احتمال پناهندگی نامداری را مطرح کرده بودند که این مجری در گفت و گویی اظهار داشت: من کسی نیستم که آب و خاک خود را بفروشم. من می دانم چه کسانی سود می برند از اینکه بخواهند بنده را تخریب کنند و دلشان بخواهد شرایط کشور را طوری نشان بدهند که من از برگشتن بترسم.

او تأکید کرده بود: پناهندگی برای چه؟ مگر مرا از کشورم بیرون انداخته اند که بخواهم پناهنده یک کشور غریبه بشوم؟ تحت هیچ عنوان و هیچ شرایطی من چنین کاری نمی کنم و اگر در کشور خودم بخواهند بدترین حرف ها را به من بزنند، من باز هم برمی گردم، چون ایران کشور من است و من دغدغه دارم. برای کشورم عمر گذاشته‌ام و باز هم می‌گذارم و تحت هیچ شرایطی حتی اگر سرم را زیر گیوتین بگذارند، من پناهندگی هیچ کشور را نخواهم گرفت.

لینک دین
تلگرام
اینستاگرام
الووکیل

ورود اعضا

برای دریافت خدمات حقوقی ثبت نام کنید