علائم تجاری

تلگرام و اینستاگرام برای کاربرانش دردسرساز می شوند!!!

شاید تابه حال این جملات را در فضای مجازی زیاد دیده باشید؛پیشنهاد ویژه:هک تلگرام و اینستاگرام در ۳ دقیقه ۱۰۰ درصدد تضمینی!!!
روزانه هزاران پیام با این عنوان در کانال ها و پیچ های مختلف فضای مجازی به چشم میخورند که بسیار وسوسه انگیز است اما باید این را بدانید حس کنجکاوی بیش از حد که دلیلی بر هک کردن اکانت شخصی افراد شود مطالبق قانون ((جرم))است.
بسیار اتفاق می افتد که افرادی با شما تماس میگیرند و ادعا میکنند که از شما عکس و فیلم و چت های خصوصی در دسترس دارند و اگر مقدار مبلغ درخواستی را برایشان تهیه نکنید شما را تهدید به انتشار اطلاعات شخصی می کنند و به نوعی اخاذی می کنند .
با این حال رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا درباره غیر قانونی بودن تبلیغات و آموزش و فروش نرم افزارهای هک تلگرام در فضای مجازی هشدار دادکه؛یکی از کاربردهایی که در فضای مجازی رشد چشمگیری داشته تبلیغ در سایت ها و کانال های شبکه های اجتماعی است.تبلیغاتی که گاهی اوقات هیچ پایه و اساسی نداشته و با هدف کلاهبرداری در فضای مجازی منتشر می شود.
وی افزود ؛هک و نفوذبراساس ماده ۲۵ قانون جرائم رایانه ای جرم بوده و براساس قانون با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
بر اساس ماده ۲۵ قانون جرائم رایانه ای ؛فروش یا انتشار یا در دسترس قراردادن گذرواژه ها یا هر داده ای که امکان دسترسی غیر مجاز به داده ها یا سامانه های رایانه ای یا مخابراتی متعلق به دیگری را بدون رضایت او فراهم میکند جرم است و مرتکب به حبس از ۹۱ روز تا یکسال یا جزای نقدی از ۵ میلیون تا ۲۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد .
نکته جالب این است که هک شبکه های اجتماعی و همچنین تلفن همراه حتی اگر توسط همسر شخص رخ بدهد نیز جرم می باشد و مطابق قوانین مربوطه برای جرم،مجازاتهای در نظر گرفته شده است و کسانی را که به صورت غیر مجاز به داده های اطلاعاتی افراد مثل صوت،تصویر ،متن و گفت و گو ها دستبرد میزنند مستحق ۲ سال حبس تعزیری و جریمه نقدی می باشند.

لینک دین
تلگرام
اینستاگرام
الووکیل

ورود اعضا

برای دریافت خدمات حقوقی ثبت نام کنید