علائم تجاری

عدم انجام معامله در بنگاه‌های فاقد مجوز|دفتر حقوقی موکل _ وکیل تهران

(96/03/16) جمال انصاری رئیس کل دادگستری قزوین، با تاکید بر عدم انجام معامله در بنگاه‎های فاقد مجوز گفت: برای جلوگیری از عوارض منفی معاملات‌، داد و ستد و مبادلات اجتماعی باید هوشمندانه عمل كرد و از طریق دفاتر اسناد رسمی و مشاوره با حقوقدانان اقدام به معامله کرد.

 
 

دفتر حقوقی موکل، ارائه دهنده خدمات حقوقی، وکالت کلیه امور حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری تهران

 

انصاری اظهارکرد: انجام معامله در بنگاه‌های فاقد مجوز با متصدیان فاقد سواد و یا كم‌ سواد از لحاظ حقوقی نوعی ضعف فرهنگی است كه موجب متضرر شدن افراد می‌شود و رفع این نقیصه در جامعه نیازمند كار فرهنگی است.
 
وی ادامه داد: مردم برای پیشگیری از بروز اینگونه مشكلات و دردسرهای عدیده ناشی از آن شایسته است برای تنظیم قرار داد به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند و در خصوص انتقال مالکیت به صورت وکالتی اطلاعات لازم را کسب کنند چراکه این کم توجهی ها در آینده به عامل برای تشکیل پرونده قضایی و رفت و امدهای مکرر برای اثبات مالکیت و حقانیت آنها می شود.
 
رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان گفت: بخشی از این آگاهی بخشی کار دستگاه ها و فعالان فرهنگی است که از رسانه‌ها و دست اندرکاران فضای مجازی انتظارمی رود تا بستر خوبی را برای انتقال مفاهیم و آموزش حقوقی به شهروندان فراهم کنند چراکه افزایش سطح آگاهی‌های حقوقی جامعه و تعداد پرونده‌های قضایی رابطه ای مستقیم و نزدیک دارد.
 
لینک دین
تلگرام
اینستاگرام
الووکیل

ورود اعضا

برای دریافت خدمات حقوقی ثبت نام کنید