علائم تجاری

رشد ۴۱ درصدی آمار ابلاغ الکترونیک قضایی در تهران|دفتر حقوقی موکل

(96/07/29) رییس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب تهران، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ثبت نام در سامانه ثنا با رشد ۴۱ درصدی همراه بوده و ساماندهی ابلاغ ها به صورت الکترونیک در راستای تسهیل خدمت رسانی به مردم به صورت جدی پیگیری شده است.

 

دفتر حقوقی موکل، ارائه دهنده خدمات حقوقی، وکالت کلیه امور حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری

عباس پوریانی از رشد ۴۱ درصدی آمار ابلاغ الکترونیک قضایی در تهران خبر داد و اظهارکرد: در ۶ ماهه نخست امسال ثبت نام در سامانه ثنا با رشد ۴۱ درصدی همراه بوده و ساماندهی ابلاغ‎ها به صورت الکترونیک در راستای تسهیل خدمت رسانی به مردم به صورت جدی پیگیری شده است.
وی ادامه داد: استفاده از سیستم ابلاغ الکترونیک قضایی (ثنا) کاهش قابل توجه مراجعات مردم به مراجع قضایی و تسریع در روند دادرسی را در پی داشته است. 
 

جلوگیری از خطا در ابلاغ و رفع اطاله دادرسی از طریق سامانه ثنا

رییس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب تهران با تاکید بر اجرایی شدن ماده ۶۵۵ قانون  آیین دادرسی کیفری، اضافه کرد: با برنامه ریزی دقیق و رفع موانع موجود انتظار می ‏رود، شاهد رشد بیش از پیش استفاده از سامانه ابلاغ الکترونیک باشیم. پوریانی در ارتباط با مزایای ابلاغ الکترونیک قضایی، خاطرنشان کرد: تسریع در امر رسیدگی، رفع اطاله دادرسی ها، کاهش موجودی شعب، جلوگیری از هرگونه تخلف و خطا در امر ابلاغ، کاهش هزینه ها و اطلاع رسانی سریع و لحظه ای، حفظ حریم خصوصی را از جمله مزایای طرح ابلاغ الکترونیک است.

 
لینک دین
تلگرام
اینستاگرام
الووکیل

ورود اعضا

برای دریافت خدمات حقوقی ثبت نام کنید